Kia som hyr bil

Blandade känslor över denna bil, då jag kör en Audi A3 Quattro 2.0t tror jag det är , jaja det händer lite iallafall när jag gasar med min lilla röda Audi :)
Audin var ju ute en kväll och råkade ut för en olycka, gud ja ! Kunde gått illa !!! Fler var inblandade suck pust , ja hästtransporten var inblandad ... Vi vet fortfarande inte vem av de två som körde i varandra först ;) de nekar båda !
Både jag och och min man har förklarat för de att de inte får köra utan oss ... lyssnar de nej ;)

Men Audi är nu och blir  lagad och spa behandlad! Då vi givetvis måste ha lånebil fick vi en KIA ..sorento . Min väninna har kia tyvärr bara strul , men men inte döma utsidan men jo tyvärr det enda positiva med denna bil är att den är STOR
Hi hi gillar det , annars är det en liten symaskin hu hu hu

Kanske ska byta till jeep i Audi ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0