Rid tur

Igår blev det Happy och Jag som tog en tur  ner till skogen. Han har lika bråttom iväg , han e smart går jag fort kommer jag snabbare hem ;).
Känn dock inte helt fräsch (hur det nu stavas)
Stackars Happy bara jag kunde hans språk :)

Givetvis fick vi galoppera så han får sträcka ut sig på rakt spår, länga riktigt.

Varm och go blev han, stretchade han fram och av min förvåning känns han bra där även mer elastisk:)
Bak vill han inte alls in under sig  men bakåt går bra...

Ska Massera Honom igen på Söndag är 1 v sedan sist då !

Pappa hjälte mig att få in en ny hösilagebal, (spännande att se hur de blev) .. klart godkända  det tuggades friskt av hästarna! Luktar gott i hela stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0