Vattengrav

Jag har haft fördelen av allt vatten som samlats över vägarna i Maglasäte, att plaska runder i med Happy.. hamn är en  trogen kille som springer igenom allt .. till och med svanar och ankor som flyger runt omkring oss;) Han bara  springer på.
Hoppningen gick bra i hoppeskogen , över stockarna. Han älskar detta ... han platsar i teräng väldigt tjusigt i skänkelvikning  mellan hinderna i skogen .. min vita prins. Det ända som hindrar oss är dina ömma ben.

Masserade Happy för lite sen gud vad stel han blivit ...  men nu är han mjuk och smidig igen.



..................Glad påsk

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej!

Jag vill tacka för din medverkan i tävlingen på min blogg där man kunde vinna ett snyggt täcke från Charlies Häst & Hund.



Tävlingen är nu avslutad och vinnaren är publicerad på min blogg och kontaktad via mail.

Så gå in och kolla om det vart du!



Kramar/ Stockholmsjenna

2010-04-04 @ 20:18:56
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0