Hoppträningen 15/2

Ja... iväg på kvällen med Gretsky, Tack Maria Å för att hon fixar så vi fick följa med.

Anna Hässö var tränaren. En bra tränare tyckte jag! Då jag inte visste var vi låg i hoppningen med mig lite fel och fladdrandes över hela hästen känndes det som. Så lyckades vi ändå ta oss runt en 90 bana med 6 hinder.

Gretsky är lite lång och och långsam så vi behöver träna tempo. Likaså han blir tung så jag ska vara snabb med bettet lirka på handen. Så han bär sig själv.
Trodde han skulle vara rädd för vatten mattan , men den flög han över. Min älskade man var med och frös på läktaren, han filmade lite. så ska se om jag kan få iho något.

Lastningen är han lite grinig med fortfarande, han går in  men efter 2sekunders funderande framför rampen..... Det ger sig nog när vi känner varandra riktigt. Jag ska inte klaga ! Har aldrig haft så lätt lastad häst
På väg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0